wyszukiwanie zaawansowane
» Dostawa i Płatności

Dodatkowe opcje przeglądania

Opinie o produktach

Kontakt

  • Alvako.pl
    Meblowy Sklep Internetowy
    NIP: 619-121-93-03
  • E-mail:sklep@alvako.pl
  • Telefon794 79 18 81
  • Godziny działania sklepupn.-pt. 9:00-16:00

Chmura tagów

Dostawa i Płatności




Dostawa i płatności.
  
1. Dostawa


Zakupiony towar dystrybuujemy na terenie całego kraju. Dostawy towaru realizowane są transportem firmowym lub wyspecjalizowanymi firmami spedycyjnymi, co gwarantuje bezpieczną dostawę.

Ceny za przesyłkę danego produktu są zróżnicowane i zależą od formy dostawy, wagi i gabarytów towaru oraz miejsca dostawy.
Informacja o cenie przesyłki prezentowana jest na karcie produktu. W przypadku chęci zakupu kilku produktów ostateczny koszt dostawy uzyskacie Państwo dodając produkty do koszyka i wypełniając niezbędne informacje związane z dostawą. W przypadku dużych zamówień cena dostawy może być indywidualnie negocjowana. Koszty związane z dostawą towaru pokrywa klient.

Dostawa zamówionego towaru następuje w terminie wstępnie ustalanym przy potwierdzeniu realizacji zamówienia.
Orientacyjny czas wysyłki prezentowany jest na karcie produktu. Wskazany czas może ulec wydłużeniu w przypadku towarów niestandardowych. Firma nasza dokłada wszelkich starań aby czas realizacji zamówień był jak najkrótszy. Planowana data oraz godzina dostawy towarów zostanie przekazana zamawiającym najpóźniej dzień przed jej realizacją. Około 30 minut przed planowaną godziną dostawy kierowca kontaktuje się ustalając dokładna godzinę przyjazdu. Dostawy towaru realizowane są w godzinach od 6.00 do 23.00.
UWAGA: Nie podajemy numerów telefonów do kierowców - ze względu na bezpieczeństwo kierowcy muszą skupić się na prowadzeniu pojazdu.   
Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu. Wniesienie dostarczonych produktów pozostaje w gestii Kupującego.

 

2. Płatności
 
Stosowane są dwie formy zapłaty za zakupiony towar:
  • przedpłata w wysokości 100% wartości zamówienia (towar + ustalone koszty dostawy)
  • zaliczka w wysokości co najmniej 20% wartości zamówienia (towar + ustalone koszty dostawy), pozostała część płatna przy odbiorze.
W przypadku towarów nietypowych (np. lustrzane odbicie, nietypowa kolorystyka itp.) – wymagamy przedpłaty 100% wartości zamówienia (towar + ustalone koszty dostawy).
W przypadku dużych zamówień  formę płatności ustalamy indywidualnie.
Płatności należy dokonywać przelewem na konto bankowe:

Bank Zachodni WBK S.A.
Oddział w Kępnie
93 1500 2152 1221 5000 5394 0000
P.H.U. ALVAKO
ul. Architektów 5
63-604 Baranów
 
w tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia.

UWAGA: Jeżeli kupujący dokonuje przelewu z konta innej osoby prosimy dodatkowo w tytule przelewu o podanie imienia i nazwiska kupującego.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z konsultantem telefonicznie lub e-mailowo korzystając z zakładki kontakt.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl