wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Dostawa i płatności
Kontakt
  • Alvako.pl
    Meblowy Sklep Internetowy
    NIP: 619-121-93-03
  • E-mail:sklep@alvako.pl
  • Telefon794 79 18 81 (pn. - pt. 9 - 16)
    575 38 45 30 (dyżur telefoniczny pn. - pt.16 - 19, sob. 10 - 13)
  • Godziny działania sklepupn.-pt. 9 -16
Opinie o produktach
Chmura tagów

Dostawa i płatności




Dostawa mebli i płatności.
  
1. Dostawa mebli
Zakupiony towar dystrybuujemy na terenie całego kraju. Dostawy towaru realizowane są transportem firmowym lub wyspecjalizowanymi firmami spedycyjnymi, co gwarantuje bezpieczną dostawę.

Ceny za przesyłkę danego produktu są zróżnicowane i zależą od formy dostawy, wagi i gabarytów towaru oraz miejsca dostawy.
Informacja o cenie przesyłki prezentowana jest na karcie produktu. W przypadku chęci zakupu kilku produktów ostateczny koszt dostawy uzyskacie Państwo dodając produkty do koszyka i wypełniając niezbędne informacje związane z dostawą. W przypadku dużych zamówień cena dostawy może być indywidualnie negocjowana. Koszty związane z dostawą towaru pokrywa klient.

Dostawa zamówionego towaru następuje w terminie wstępnie ustalanym przy potwierdzeniu realizacji zamówienia.
Orientacyjny czas wysyłki prezentowany jest na karcie produktu. Wskazany czas może ulec wydłużeniu w przypadku towarów niestandardowych. Firma nasza dokłada wszelkich starań aby czas realizacji zamówień był jak najkrótszy. Planowana data oraz godzina dostawy towarów zostanie przekazana zamawiającym najpóźniej dzień przed jej realizacją. Około 30 minut przed planowaną godziną dostawy kierowca kontaktuje się ustalając dokładna godzinę przyjazdu. Dostawy towaru realizowane są w godzinach od 6.00 do 23.00.
UWAGA: Nie podajemy numerów telefonów do kierowców - ze względu na bezpieczeństwo kierowcy muszą skupić się na prowadzeniu pojazdu.   
Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu. Wniesienie dostarczonych produktów pozostaje w gestii Kupującego.

 

2. Płatności
 
Stosowane są dwie formy zapłaty za zakupiony towar:
  • przedpłata w wysokości 100% wartości zamówienia (towar + ustalone koszty dostawy)
  • zaliczka w wysokości co najmniej 20% wartości zamówienia (towar + ustalone koszty dostawy), pozostała część płatna przy odbiorze.
Płatności należy dokonywać przelewem na konto bankowe:
W przypadku dużych zamówień  formę płatności ustalamy indywidualnie.
W przypadku towarów nietypowych (np. lustrzane odbicie, nietypowa kolorystyka itp.) – wymagamy przedpłaty 100% wartości zamówienia (towar + ustalone koszty dostawy).

Santander Bank Polska S.A.
93 1500 2152 1221 5000 5394 0000
P.H.U. ALVAKO
ul. Architektów 5
63-604 Baranów
 
w tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia.
UWAGA: Jeżeli kupujący dokonuje przelewu z konta innej osoby prosimy dodatkowo w tytule przelewu o podanie imienia i nazwiska kupującego.
Klient zobowiązany jest do dokonania przelewu najpóźniej w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z konsultantem telefonicznie, e-mailowo na adres: sklep@alvako.pl lub korzystając z zakładki kontakt -kliknij tutaj-

Przejdź do strony głównej

DLACZEGO MY


Doświadczanie!
Od 2007r robimy wszystko aby umeblowanie Państwa domu lub mieszkania było łatwe i przyjemne. Zdobyte doświadczenie oraz znajomość najnowszych trendów w meblarstwie, wystroju wnętrz i designie pozwala nam dostosować ofertę do potrzeb Naszych klientów.


Bezpieczna dostawa! 
Towar zawsze solidnie zapakowany, dostawa odbywa się transportem firmowym lub wyspecjalizowanymi firmami spedycyjnymi. Meble dostarczamy na terenie całego kraju.


Obsługa klienta!
Kładziemy nacisk na najwyższą jakość obsługi i sprawną komunikację z Klientem począwszy od pierwszego kontaktu aż po obsługę posprzedażową i gwarancyjną. Zawsze służymy poradą i wsparciem w doborze odpowiedniego towaru.


Towar w pierwszym gatunku!
W naszym sklepie oferujemy Klientom tylko produkty w pierwszym gatunku wprost od sprawdzonych polskich producentów.


24 miesiące gwarancji!
Wszystkie sprzedawane przez nas meble są fabrycznie nowe z pełną gwarancją producenta. W przypadku odkrycia wady w zakupionym produkcie drobne naprawy wykonywane są przez mobilny serwis u Państwa w domu, większe usterki usuwane w systemie door to door - towar jest odbierany przez serwis firmowy, naprawiany, a następnie dostarczany w to samo miejsce.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl