wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Często zadawane pytania
Kontakt
  • Alvako.pl
    Meblowy Sklep Internetowy
    NIP: 619-121-93-03
  • E-mail:sklep@alvako.pl
  • Telefon794 79 18 81 (pn. - pt. 9 - 16)
    575 38 45 30 (dyżur telefoniczny pn. - pt.16 - 19, sob. 10 - 13)
  • Godziny działania sklepupn.-pt. 9 -16
Opinie o produktach
Chmura tagów

Często zadawane pytania



Czy narożnik może być wykonany w innym kolorze niż na zdjęciu w aranżacji przedstawionej na stronie z ofertą? 
Wszystkie meble tapicerowane mogą być wykonane w wielu kolorach i rodzajach materiałów obiciowych. Prosimy kliknąć w ikonę Galeria tkanin - wyświetlą się wówczas tkaniny z jakich może być wykonany dany narożnik. 

W jaki sposób można złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć bezpośrednio na naszej stronie internetowej poprzez dodanie produktu do koszyka, można również złożyć zamówienie mailowo - wysyłając zamówienie na adres sklep@alvako.pl. Kolejną formą jest zamówienie telefonicznie Można się z nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 – 16:00 pod nr 794 79 18 81 oraz od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 16:00 – 19:00 oraz w sobotę w godzinach pomiędzy 10:00 – 13:00 pod nr  575 38 45 30 (dyżur telefoniczny)

Czy można wybrać dzień i godzinę dostawy? 
Meble dostarczane są od poniedziałku do soboty w godzinach pomiędzy 6:00- 23:00. Kierowca ma ustaloną trasę w i nie ma możliwości, aby zamówić go na określoną godzinę.

Czy wysyłacie Państwo meble za pobraniem? 
Ze względu na złe doświadczenie, zdarzali się klienci, którzy zamawiali meble i ich nie odbierali, nie wysyłamy mebli bez wcześniejszej wpłaty zaliczki.

Jaki jest czas realizacji zamówienia na narożnik lub sofę? 
Wszystkie meble tapicerowane wykonywane są na indywidualne zamówienie. Czas realizacji zamówienia zależy od dwóch czynników czasu produkcji mebla, który wynosi około 2-3 tygodni oraz możliwości transportowych. Zazwyczaj w przeciągu tygodnia od wyprodukowanie mebla jesteśmy wstanie go dostarczyć do każdego miasta i miejscowości w Polsce. Dokładamy wszelkich starań aby skracać czas oczekiwania na meble. 

Czy kierowca wnosi meble? 
Meble dostarczane są przez jednego kierowcę, w związku z tym nie ma możliwości aby kierowca wniósł meble. Prosimy o zorganizowanie odbioru zamówienia. Aby mogli się Państwo odpowiednio przygotować się do obioru zamówienia o terminie dostawy informujemy odpowiednio wcześniej podając orientacyjny przedział 2-3 godzin, w których można spodziewać się dostawy. W dniu dostawy kierowca około 0,5 godziny wcześniej awizuje się telefonicznie.

Czy meble twarde dostarczane są złożone? 
Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu. W komplecie znajduje się instrukcja montażu oraz wszystkie niezbędne okucia.

Czy kierowca może pomóc w złożeniu mebli? 
Kierowca nie składa mebli.

Jaki jest czas oczekiwania na szafę, komodę, meblościankę itp.? 
Meble twarde (meblościanki, komody, szafy) o ile znajdują się w naszym magazynie dostarczamy w przeciągu dwóch tygodni od momentu potwierdzenia zamówienia? Jeśli jakiegoś elementu brakuje w naszym magazynie to staramy się go jak najszybciej pozyskać z magazynu producenta w takim przypadku czas realizacji zamówienia może się nieznacznie przedłużyć.

Czy wysyłacie Państwo meble za granicę? 
Niestety nie jesteśmy wstanie zorganizować transportu mebli poza terytorium Polski.

Jak wygląda proces realizacji zamówienia na narożnik lub sofę? 
W przypadku mebli tapicerowanych, które wykonywane są na indywidualne zamówienie po wyborze mebla ustalamy parametry zamówienia, rodzaj materiału obiciowego, a w przypadku narożników ich stronę. Ustalamy wysokość zaliczki, po wpływie zaliczki na nasze konto składamy zlecenie do producenta, po wyprodukowaniu mebla organizujemy jego dostawę.

Czy jest możliwe przed dokonaniem zakupu, obejrzenia próbek tkanin? 
Jeśli jesteście Państwo zdecydowani na zakup istnieje możliwości wysłania listem priorytetowym kilku wybranych próbek materiałów obiciowych.  W tym celu prosimy o wybranie kilku próbek, poniżej jest link do wzornika materiałów obiciowych.

Po wybraniu próbek prosimy o podanie adresu do wysyłki.
Wysyłka próbek nie wiąże się z jakimikolwiek kosztami.

Czy wysyłacie meble kurierem? 
Ze względu na złe doświadczenie z firmami kurierskimi wszystkie meble dostarczamy własnym transportem lub z pomocą zewnętrznych wyspecjalizowanych w przewozie mebli firm spedycyjnych. Meble dostarczane są bezpośrednio z naszego magazynu lub magazynu producenta do Państwa domu lub mieszkania.

Jaki jest koszt dostawy mebli?
Na karcie każdego produktu prezentowany jest koszt jego dostawy. Niektóre produkty dostarczane są promocyjnie za darmo wówczas na karcie produktu widnieje koszt dostawy 0,00 zł i informacja 
  ♦ DARMOWA DOSTAWA  Jeżeli zamierzacie Państwo kupić kilka produktów należy dodać je do koszyka, a następnie po wejściu w zawartość koszyka wyświetli się ustalony koszt dostawy.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Ze względu na to, ze magazyn jest w innej lokalizacji niż siedziba firmy nie ma możliwości osobistego odbioru mebli.

Czy posiadacie Państwo ekspozycję mebli ?
Nie posiadamy ekspozycji mebli.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty można otrzymać fakturę VAT. Chęć otrzymania faktury VAT należy zaznaczyć przy składaniu zamówienia. Standardowo Klient otrzymuje paragon.

Czy meble objęte są gwarancją?
Tak wszystkie meble objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.

Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli znajdujących się na sklepie?
Niestety nie ma takiej możliwości. 

Czy można poprosić o nr telefonu do kierowcy?
Nie podajemy numerów telefonów do kierowców - ze względu na bezpieczeństwo kierowcy muszą skupić się na prowadzeniu pojazdu. Kierowca godzinę przed dostawą będzie awizował się telefonicznie.  

Przejdź do strony głównej

DLACZEGO MY


Doświadczanie!
Od 2007r robimy wszystko aby umeblowanie Państwa domu lub mieszkania było łatwe i przyjemne. Zdobyte doświadczenie oraz znajomość najnowszych trendów w meblarstwie, wystroju wnętrz i designie pozwala nam dostosować ofertę do potrzeb Naszych klientów.


Bezpieczna dostawa! 
Towar zawsze solidnie zapakowany, dostawa odbywa się transportem firmowym lub wyspecjalizowanymi firmami spedycyjnymi. Meble dostarczamy na terenie całego kraju.


Obsługa klienta!
Kładziemy nacisk na najwyższą jakość obsługi i sprawną komunikację z Klientem począwszy od pierwszego kontaktu aż po obsługę posprzedażową i gwarancyjną. Zawsze służymy poradą i wsparciem w doborze odpowiedniego towaru.


Towar w pierwszym gatunku!
W naszym sklepie oferujemy Klientom tylko produkty w pierwszym gatunku wprost od sprawdzonych polskich producentów.


24 miesiące gwarancji!
Wszystkie sprzedawane przez nas meble są fabrycznie nowe z pełną gwarancją producenta. W przypadku odkrycia wady w zakupionym produkcie drobne naprawy wykonywane są przez mobilny serwis u Państwa w domu, większe usterki usuwane w systemie door to door - towar jest odbierany przez serwis firmowy, naprawiany, a następnie dostarczany w to samo miejsce.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl